dimarts, 19 de maig del 2015

LA NÒMINA

CONCEPTE: és la suma de tots els registres financers dels sous d'un empleat, els salaris, les bonificacions i deduccions. En la comptabilitat, la nòmina es refereix a la quantitat pagada als empleats pels serveis que va prestar durant un cert període de temps. Nòmina juga un paper important en una societat per diverses raons. Des d'un punt de vista comptable, nòmina és crucial perquè els impostos sobre la nòmina i la nòmina afecten considerablement l'ingrés net de la majoria de les empreses i estan subjectes a les lleis i reglaments (per exemple, en la nòmina dels EUA està subjecte a les regulacions federals i estatals). A partir d'una ètica en la nòmina punt de vista empresarial és un departament fonamental que els empleats responen a errors de nòmina i irregularitats: bona moral dels empleats requereix nòmina a pagar a temps i amb precisió. La missió principal del departament de nòmina és assegurar que tots els empleats se'ls paga puntualment i en forma amb les retencions i deduccions correctes, i per assegurar que les retencions i deduccions són remesos en temps i forma. Això inclou el pagament de sous, retencions d'impostos i deduccions d'un xec de pagament, com és repetit això inclou pagament de sou puntual. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada